افزایش تقاضا برای اکسیژن طبی

به دنبال شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضا برای اکسیژن طبی، سومین واحد تولید اکسیژن طبی در استان کرمانشاه پروانه نشان استاندارد گرفت.

افزایش تقاضا برای اکسیژن طبیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا نیازی مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت : با صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای "شرکت پارت اکسیژن" نیاز بسیاری از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و همچنین مردم عادی که در منازل بستری هستند به اکسیژن طبی برطرف می‌شود.

او با بیان اینکه تولید کنندگان اکسیژن طبی باید با نظارت این اداره کل فعالیت کنند، گفت : واحد‌های تولیدی ملزم به رعایت استاندارد ملی ۳۲۴۰ اکسیژن طبی می‌باشند که پارامتر‌هایی از جمله غلظت گاز اکسیژن (حداقل ۹۹ درصد حجمی)، دی اکسید کربن، مونواکسید کربن، رطوبت گاز و مواد اکسید کننده باید مطابق استاندارد مربوطه باشد.

او افزود: شرکت پارت اکسیژن با مشاوره‌های فنی کارشناسان این اداره کل موفق به دریافت پروانه استاندارد و بازگشت به چرخه تولید شد که با این احتساب، خوشبختانه در حال حاضر سه شرکت تولید کننده گاز اکسیژن طبی در استان دارای نشان استاندارد هستند.

مدیرکل استاندارد استان افزود: به جامعه ایثارگر کادر درمان و مردم استان کرمانشاه اطمینان خاطر می‌دهیم که اکسیژن طبی واحد‌های تولیدی تحت پوشش دارای انطباق با استاندارد و الزامات مربوطه است و این اداره کل تمام توان فنی و کارشناسی خود را در راستای تحقق این امر جهت سلامت و ایمنی جامعه انجام خواهد داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.