سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل گل گهر هوشمندانه بازی کردیم و بازیکنانم کار‌هایی که از آن‌ها می‌خواستم را مو به مو انجام دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از دیدار مقابل گل گهر اظهار کرد: همان طور که پیش بینی کرده بودیم، بازی سنگینی داشتیم. ارتفاع شهر سیرجان از سطح دریا باعث شد کار ما سخت‌تر شود. بازیکنان ما در دقایق پایانی به خاطر کمبود اکسیژن، خسته شده بودند. با این حال بازیکنان هوشمندانه بازی کردند و به تمام نکاتی که به آن‌ها گفتیم، مو به مو عمل کردند و به غیر از گلی که دریافت کردیم، خوب عمل کردند. البته گل گهر چند موقعیت دیگر هم داشت و باید صادقانه بگویم، ما خوش شانس بودیم که گل نشد.

تارتار در ادامه گفت: اگر در ضد حملات هوشمندانه‌تر عمل می کردیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. گل گهر خیلی شجاعانه، با ریسک بالا و باز بازی کرد. طبیعی بود که در ضد حملات موقعیت‌هایی به دست بیاوریم. بین ۲ نیمه به بازیکنانم گفتم اگر موقعیت مناسب گیرتان آمد، استفاده کنید. با توجه به شناختی که از قلعه نویی داشتم، می‌دانستم  وقتی تیم‌ او  عقب می‌افتد، شجاعانه بازی می‌کند.


بیشتر بخوانید:

گل‌گهر سیرجان یک - پیکان تهران ۲/ تارتار ترمز ژنرال را کشید


سرمربی پیکان افزود: در مجموع منطقی بازی کردیم. گل گهر تیم شایسته‌ای است و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. از بازیکنان و کادرفنی خودمان هم تشکر می‌کنم، زیرا امروز خیلی زحمت کشیدند و نتیجه اش این شد که توانستیم ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار