دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پیکان تهران با شکست شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پیکان تهران در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان از ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان 

علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا ابراهیمی، میلاد زکی پور، بهنام برزای، احمدرضا زنده روح، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، سعید صادقی، پیمان رنجبری، گادوین منشا

ترکیب تیم فوتبال پیکان تهران

میلاد شیخ سلیمانی، نادر محمدی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، محمد دریس، امیر روستایی، حجت حق وردی، سید محمد ستاری، مجید عیدی، رضا جبیره، اسماعیل بابایی

دقیقه ۳ تیم فوتبال پیکان روی یکی ارسال از روی نقطه کرنر و ضربه سر حسین پورامینی گل اول خود را به ثمر رساند.

دقیقه ۸ نادر محمدی یک پرتاب اوت بلند و آکروباتیک را به سمت دروازه گل‌گهر انجام داد که علیرضا حقیقی دروازه بان تیم سیرجانی با یک اشتباه عجیب در شرایطی که قصد داشت توپ را دور کند، بعد از برخورد با دست او توپ وارد دروازه شد تا پیکان قبل از دقیقه ۱۰ این دیدار ۲ بر صفر پیش بیافتد.

دقیقه ۱۳ گادوین منشا روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه پیکان شوت زد که توپ او با اختلاف حدود یک متری از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸ بازیکنان گل‌گهر با چند پاس توپ را درون محوطه جریمه پیکان به منشا رساندند که شوت او با تکل مدافع تیم تهرانی دفع شد.

دقیقه ۱۹ ارسال بازیکنان گل‌گهر از روی نقطه کرنر درون محوطه پیکان به پیمان رنجبری رسید که ضربه سر او کیفیت لازم را نداشت و توسط محمد دریس مهار شد.

دقیقه ۲۱ سانتر بازیکنان گل‌گهر درون محوطه جریمه پیکان به ابراهیمی رسید که ضربه آرام او در دستان محمد دریس قرار گرفت.

دقیقه ۳۰ احمدرضا زنده روح ارسال خوبی را روی دروازه پیکان انجام داد که با ضربه بقل پا منشا وارد دروازه پیکان شد تا گل اول گل‌گهر به ثمر برسد.

دقیقه ۳۲ ارسال تند و تیز زکی پور روی دروازه پیکان با ضربه سر منشا همراه بود که محمد دریس توپ را از روی خط دروازه بیرون آورد تا برتری تیمش حفظ شود.

دقیقه ۴۵+۱ بازیکنان گل‌گهر روی یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه پیکان صاحب موقعیت شدند که ارسال عاشوری توسط مدافعان برگشت داده شد و در ادامه شوت زنده روح به شکل خطرناکی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این دیدار با بر تری ۲ بر یک به نفع تیم پیکان به اتمام رسید.

دقیقه ۵۰ ارسال صادقی درون محوطه پیکان موقعیت خوبی را برای منشا به وجود آورد که او نتوانست استفاده‌ خوبی انجام دهد.

دقیقه ۵۲ سعید صادقی پشت محوطه جریمه پیکان پورامینی را دریبل زد و در ادامه توسط هافبک پیکان سرنگون شد تا موقعیت خوبی روی یک ضربه ایستگاهی نسیب گل‌گهر شود.

احمدرضا زنده روح ضربه ایستگاهی را زد که توسط محمد دریس مهار شد.

دقیقه ۵۴ اسماعیل بابایی هافبک پیکان شوت از راه دوری را راهی دروازه گل‌گهر کرد که دقت لازم را نداشت و با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷ ارسال توپ توسط بازیکنان گل‌گهر درون محوطه پیکان به منشا رسید و او توپ را با یک بقل پا گل کرد، اما داور پیش از ضربه منشا خطای هند رنجبری بازیکنان گل‌گهر را گرفته بود و گل مردود اعلام شد.

دقیقه ۵۹ بازیکنان گل‌گهر با یک کار ترکیبی به درون محوطه جریمه پیکان نفوذ کردن و پاس به بقل زکی‌پور مقابل دروزاه به پیمان رنجبری رسید که او نتوانست ضربه‌ درستی به توپ بزند و این وقعیت خوب را از دست داد.

پیمان رنجبری در مقابل دروازه پیکان در شرایطی که او بود و محمد دریس دروازه بان حریف ضربه اش را به تیر افقی دروازه زد. دومین موقعیت پیاپی بود که رنجبری از دست داد.

دقیقه ۶۶ نادر محمدی بار دیگر یک پرتاب اوت خطرناک روی دروازه گل‌گهر انجام داد که بازهم با اشتباه حقیقی توپ از دستان این دروازه بان رها شد و به مهاجم پیکان رسید، اما در ادامه حقیقی اشتباه خود را با گرفتن شوت مهاجم پیکان جبران کرد.

دقیقه ۷۴ بازیکنان تیم گل‌گهر که برای جبران نتیجه جلو کشیده اند اشتباهی را در میانه زمین انجام دادند و ابراهیم صالحی با توپ گیری از هافبک‌های گل‌گهر به سمت دروازه این تیم حرکت کرد و در موقعیت خوبی که می‌توانست بازیکن سمت راست خود را صاحب توپ کند مدافعان گل‌گهر هوشیارانه او را کنترل کردند.

دقیقه ۷۷ عاشوری هافبک گل‌گهر روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه پیکان توپی را به سمت دروازه زد که با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰ امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل‌گهر به علت اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۵ پیمان رنجبری مهاجم گل‌گهر بار دیگر در موقعیت تک به تک با دروزاه بان پیکان قرار گرفت که اینبار هم توپش را به بیرون زد و تا سومین موقعیت خوب خودش را برای به تساوی کشیدن این دیدار از دست بدهد.

دقیقه ۸۸ فرزاد حتمی مهاجم پیکان توپ را از زنده روح آخرین بازیکن گل‌گهر در میانه زمین گرفت و در موقعیت تک به تک با حقیقی این موقعیت را از دست داد.

دقیقه ۹۰ پیمان رنجبری از گوشه محوطه جریمه پیکان ضربه‌ای را به سمت دروازه پیکان زد که توپ به تیر افقی دروزاه برخورد کرد و به اوت رفت.

۶ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم این دیدار اعلام شد.

دقیقه ۹۰+۴ بازیکنان گل‌گهر در شرایطی که تقریبا تمام بازیکنان درون زمین و محوطه جریمه پیکان بودند موقعیتی را بدست آوردند که شوت مهاجمان توسط محمد دریس دفع شد.

در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک پیکان به اتمام رسید تا اولین شکست گل‌گهر و قلعه نویی در لیگ بیستم به ثبت برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار