فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه این شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد، گفت : وضعیت برای ما بسیار شکننده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : با توجه به فعالیت دوباره ادارات و بازگشایی مشاغل گروه دوم، ازدحام و ترافیک شهری در کرمانشاه افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

او گفت : با توجه به آمار‌ها در رابطه با شیوع کرونا و وضعیت افزایش چشمگیر تردد‌ها احتمال بازگشت کرمانشاه به وضعیت قرمز متصور است و احتمال دارد در هفته‌های آینده شاهد این موضوع باشیم.

فرماندار کرمانشاه افزود: در صورت بازگشت به وضعیت قرمز بار دیگر محدودیت‌های شدیدتر در کرمانشاه و تعطیلی مشاغل گروه دوم اعمال خواهد شد.

محدودیت‌های پا برجا هستند

رنجبر با بیان اینکه ورود به وضعیت نارنجی به معنی پایان محدودیت‌ها نیست، گفت: براساس مصوبه هیات دولت در وضعیت نارنجی تنها گروه‌های شغلی یک و دوم مجاز به فعالیت است و ادارات نیز با ۵۰ درصد نیرو به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

او افزود: اکنون با توجه به قرار گرفتن در وضعیت نارنجی گروه‌های شغلی سه و چهار همچون استخرها، آرایشگاه‌های زنانه، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و تالار‌ها تعطیل است و امکان برگزار مراسم و تجمع در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: کماکان تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در سطح شهر ممنوع است و خودرو‌های با پلاک غیربومی اجازه خروج از شهر را ندارند.

 رنجبر گفت: در صورت مشاهده تخلف برای رانندگان متخلف جریمه‌ای بین ۲۰۰ هزار تا یک میلیون تومان از سوی نیروی انتظامی صادر می‌شود.

او با اشاره به تخلف برخی از اصناف در زمان اعمال محدودیت‌ها گفت: از ظرفیت اتاق اصناف و سازمان صمت به منظور نظارت دقیق بر بازار استفاده می‌کنیم و برخورد با متخلفان استفاده می‌کنیم.

فرماندار کرمانشاه از مردم تقاضا کرد که رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند تا از ورود به وضعیت قرمز جلوگیری و از وارد آمدن خسارت‌های مالی و جانی به مردم جلوگیری شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.