معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به حادثه سرقت خشونت بار هفته گذشته در کرمانشاه گفت : نباید گذاشت که اعتماد و اطمینان جامعه نسبت به تامین امنیت خدشه‌دار شود چرا که ناامنی روانی راه توسعه استان را ناهموار می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : نتیجه زحمات و تلاش‌های فراوانی که انجام شده باید امنیت روانی و اطمینان عمومی به وجود حاکمیت قانون باشد از این رو تقویت احساس امنیت ضرورت دارد.

او با بیان اینکه احساس ناامنی، زیانی به مراتب بیشتر از خود ناامنی دارد، گفت : انتظار می‌رود که در موضوع پیشگیری و مقابله با سرقت با بهره‌گیری از سرمایه‌ها و ظرفیت‌های اجتماعی، هم‌اندیشی دانشگاه‌ها و رسانه‌ها، با اهتمام بیشتری دنبال شود.

معاون استاندار کرمانشاه با ابراز تاسف از تصاویر مربوط به سرقت همراه با خشونت که هفته گذشته روی داد، افزود: این اتفاق با مرام و منش پهلوانی و خصوصیت غیرتمندی کرمانشاهیان منافات داشته و موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی شده است.

خوش اقبال افزود: ما مسئول تامین امنیت روانی مردم هستیم و مردم از ما توقع برخورد جدی‌تر و سریع تری در قبال این حوادث را دارند و اطلاع رسانی به موقع و سریع را طلب می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به انتشار ویدئویی از سرقت دیگر در استان ادامه داد: تصاویر این ویدئو به وضوح گویاست که مربوط به کرمانشاه نیست، اما در فضای مجازی به نام استان منتشر شده از این رو از مردم تقاضا داریم اخبار را از مبادی و کانال‌های رسمی دریافت کنند.

او افزود: اثر انتشار و دامن زدن به اخبار منفی موجب فراری دادن سرمایه گذاری‌ها می‌شود و روند توسعه استان را ناهموار می‌کند.

خوش اقبال گفت: با توجه شرایط روانی جامعه که از شرایط بیماری کرونا و تنگنا‌های اقتصادی ناشی می‌شود می‌طلبد با همفکری و اقناع سازی علما، دانشگاهیان و رسانه‌ها امنیت روانی مردم را تقویت شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.