مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: یک جوان ۲۰ ساله در هنگام انداختن عکس سلفی با قطار برخورد کرده و جان خود را از دست داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: در ساعت ۱۵:۳۰ در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس قزوین  برخورد قطار با عابر اطلاع رسانی شد که سریعا آمبولانس فوریت‌های پزشکی تاکستان به محل حادثه اعزام گردید.

مهدیخانی ادامه داد: دو جوان در تاکستان برای گرفتن عکس سلفی روی ریل قطار رفته بودند که قطار مسافر بری زنجان به مشهد با یکی از آن‌ها برخورد کرد.

او افزود:پس از ۴ دقیقه فوریتهای پزشکی تاکستان بر بالین مصدوم جوان ۲۰ ساله حاضر شد که متاسفانه به علت شدت برخورد او دچار آسیب های شدید شده بود و علائم حیاتی نیز نداشت. بلافاصله عملیات احیا نیز در محل حادثه توسط کارشناسان اورژانس انجام شد که متاسفانه موفقیت آمیز نبود و  مصدوم حادثه به علت خونریزی فراوان فوت کرد.

متوفی تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد. این حادثه در ریل راه آهن روبروی خیابان حافظ رخ داده است به گفته همراهان متوفی در حال انداختن عکس سلفی بود که با قطار برخورد کردند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.