مدیر کل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد گفت: سامانه یکپارچه سازی تعاملات و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی از اولویت نیاز‌های مدیریت هماهنگ شهری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی قناویزچی مدیر کل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد گفت: سامانه یکپارچه سازی تعاملات و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در راستای شناسایی ظرفیت ها، مسائل و مشکلات بین دستگاه ها، فرصت‌ها و تمامی مراودات مالی، خدماتی و زیر ساختی از اولویت نیاز‌های مدیریت هماهنگ شهری است.

او افزود: تبادل اطلاعات صحیح در کوتاه‌ترین زمان و بهره گیری مناسب از ظرفیت‌های تعاملی به منظور پیشبرد بهتر امور شهری از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیر کل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد ادامه داد: در صورتی که تمام دستگاه‌های دولتی، مدیریت شهری و مجموعه‌ها با تعامل در جهت ایجاد زیرساخت‌ها به سمتی حرکت نماییم که اطلاعات تجمیع گردد و از موازی کاری جلوگیری شود، می‌توانیم به برنامه ریزی و مدیریت بهینه‌ای دست یابیم.

قناویزچی بیان کرد: مدیریت هماهنگ از ضروریاتی است که در پیگیری و اداره امور شهری بسیار تاثیر گذار است و در واقع سازمان‌ها با تمرکز بر این فرصت می‌توانند با سرعت و دقت در چارچوب یک ساماندهی اصولی و مدون، علاوه بر بهره گیری از فرصت‌های موجود، بر چابکی و قوام هر چه بیشتر مدیریت شهری کمک نمایند.

او با بیان اینکه ایجاد یک سامانه هدفمند در خصوص مدیریت تعاملات و مراودات دستگاه‌های اجرایی می‌تواند دانش لازم جهت هدایت و مدیریت داده را در تمامی ابعاد مدیریت شهری به وجود آورد؛ تصریح کرد: این سیستم علاوه بر برنامه ریزی و طبقه بندی امور، دقت مراودات برون سازمانی را افزایش داده و در نهایت منجر به حذف موازی کاری ها، سرعت بخشی به امور، افزایش بهره‌وری در مذاکرات و همکاری‌های برون سازمانی، تقویت ساختار مدیریت شهری و حل مسائل اجتماعی، اقتصادی، کالبدی و زیست محیطی شود.

مدیر کل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد تاکید کرد: با تعامل حداکثری میان بخش‌های مختلف مدیریت شهری، مدیریت هماهنگ شهری در شهر مشهد به عنوان دومین کلانشهر ایران که در سال‌های اخیر با رشد فزاینده‌ای از لحاظ جمعیت، وسعت، تعدد و تنوع خدمات دستگاه‌های اجرایی مواجه شده است، در تمامی حوزه‌های توسعه شهری از جمله اقتصاد، منظر شهری، رفاه اجتماعی، توسعه اشتغال، ارتقای فرهنگ عمومی قابل پیگیری و تحقق شود.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار