رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: با توجه به شروع بارش‌ها در استان تردد در محور‌های مواصلاتی این شهرستان روان است.

رضا فرج‌پور، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: با توجه به شروع بارش برف از دیروز، تعداد ۱۱ اکیپ راهداری در محور‌های مواصلاتی اسن شهرستان در حال آماده‌باش بوده و با ۴۵ نفر نیرو و ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین به برف‌روبی و نمک‌پاشی اقدام کرده‌اند.

او با بیان اینکه هم اکنون تمامی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان مشگین شهر بازگشایی شده است افزود: از رانندگان درخواست می‌کنیم به دلیل لغزندگی برخی مسیرها، از تردد بی‌مورد حتی‌المقدور خودداری کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر ادامه داد: با توجه به بارش برف در تمام راه‌های ارتباطی منطقه و یخبندان سطح جاده در گردنه‌های بلند توجه به توصیه‌های پلیس راه و رعایت موارد مربوط به رانندگی ضرورت دارد.

فرج پور بیان کرد: بارش برف موجب یخبندان راه‌های ارتباطی بین‌شهری و روستایی این شهرستان شده و تردد در راه‌ها نیازمند استفاده از زنجیرچرخ و سایر لوازم ایمنی و گرمازای زمستانی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.