سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیماران کرونایی در استان با ۴۵ نفر جدید در شبانه روز گذشته به ۹ هزار و ۴۱۲ نفر رسید.

دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با ابتلای ۴۵ بیمار قطعی دیگر به کووید ۱۹ شمار بیماران کرونایی در استان همدان به ۹ هزار و ۴۱۲ نفررسید.

او با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۴۰۷ نفر با علائم کرونا ویروس به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند افزود: از این افراد ۶۵ نفر دربخش عادی، ۱۹ نفر در بخش ICU، بستری شدند و تست کرونای ۴۵ نفر از آن‌ها مثبت بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه حال ۴۳ بیمار کرونایی بستری شده در استان هم وخیم است افزود: در شبانه روز گذشته ۴ بیمار کرونایی جان باختند و تاکنون هزار و ۳۰۹ نفر بر اثر ابتلابه این ویروس در استان درگذشته اند.

طاهری با تاکید بر اینکه حضور نیافتن در اجتماعات و زدن ماسک بهترین روش برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ است گفت: تاکنون در شهرستان‌های اسدآباد ۳۲۵ نفر، بهار ۵۳۸ نفر، تویسرکان ۵۷۸ نفر، رزن ۳۶۰ نفر، درگزین ۱۶۱ نفر، فامنین ۱۶۳ نفر، کبودراهنگ ۵۷۸ نفر، ملایر هزار و ۷۵۵ نفر، نهاوند هزار و ۶۲ نفر، همدان ۳ هزار و ۶۴۰ نفر و از خارج از استان ۲۵۲ نفر در بیمارستان‌های استان برای ابتلا به ویروس کرونا بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.