تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور  جمعی از مسئولان محلی و فرماندهان سپاه استان در گروه توپخانه الحدید اهواز انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت ‌الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در آیین تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس که با حضور  جمعی از مسئولان محلی و فرماندهان سپاه استان در گروه توپخانه الحدید اهواز برگزار شد، گفت: فاصله گرفتن برخی مسئولان از سیره شهدا خیانت به نظام و انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا  گره‌گشای رفع معضلات کشور است.

او  با بیان اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی، بارها نقشه راه شهدا را برای نظام و جامعه ترسیم کرد و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر این نقشه راه تاکید دارد، افزود: اکنون با وجود این تاکیدات، فاصله گرفتن از این مسیر از سوی هیچ گروه و دولتی پذیرفتنی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد تکیه بر توانایی و ظرفیت‌های داخل کشور را از مهمترین تاکیدهای رهبر معظم انقلاب در طول سال‌های اخیر عنوان و تصریح کرد: اگر مانند دوران دفاع مقدس که به جوانان غیور مملکت اعتماد کردیم، در عرصه اقتصادی نیز به توانایی‌ها و ظرفیت‌های داخلی اعتماد کنیم، بی شک می‌توانیم از پیچ‌های خطرناک اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به خوبی و به سلامت عبور کنیم.

هفته گذشته پیکر مطهر ۶ شاید گمنام از طریق فرودگاه بین المللی سردار شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد خوزستان شد که تاکنون پیکر ۴ شهید به خاک سپرده شده و تشییع و خاکسپاری پیکر ۲ شهید دیگر در روزهای آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.