امام جمعه اهواز گفت: بانوان جامعه حجاب را رعایت کنند و دلبسته دنیا نشوند، چرا که هرکسی دلبسته دنیا شود عاقبت بخیر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش گفت: بانوان در جامعه حجاب خود را رعایت کنند و دلبسته دنیا نشوند، چراکه هرکسی دلبسته دنیا شود، عاقبت بخیر نمی‌شود.

او در ادامه افزود: جا دارد از اقدام شجاعانه و به موقع سربازان دلیر این سرزمین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انتقام گرفتن خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش تشکر و قدردانی کنم.

حجت الاسلام موسوی فرد اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند از جنایتکاران آمریکایی و ترامپ انتقام سختی می‌گیریم، با حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق ثابت کردیم که توانایی انتقام گرفتن را داریم، اگرچه این اقدام به گفته رهبر معظم انقلاب یک سیلی بود و انتقام سخت در آینده رقم خواهد خورد.

خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد: ملت ایران با ترامپ قمارباز روبرو است و باید انتقام راهبردی و درستی از او بگیریم و آن هم اخراج آمریکا از مناطق است.

نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: انتقام راهبردی باید دارای امنیت و بازدارنده باشد، شمن اینکه فقط برای نیرو‌های مسلح نباید باشد، بلکه باید دولت و مجلس در کنار نیرو‌های مسلح باشند.

تشییع شهدا در ۵ نقطه کشور، مهر تایید بر انقلاب اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد بیان داشت: برگزاری مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان آن‌ها در ۵ استان کشور نمایان کننده مهر تایید بر انقلاب اسلامی بود.

او در ادامه گفت: این تشییع باشکوه و میلیونی یادآور تشییع حضرت امام خمینی (ره) در سال ۶۸ بود، چراکه در خیابان‌های ایران جمعیت قفل شده بود و این موضوع نشانه این است که حاج قاسم سرباز امام و ملت بود و دوستداران زیادی داشت.

مسئولان خدمتگزار مردم باشند

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود: مسئولان باید خدمتگزار ملت باشند، ما مسئول با ماشین چند میلیاردی و قصر‌های میلیاردی نمی‌خواهیم، چرا که در کنار آن‌ها افراد زیادی هست که نان شب ندارند و بخاطر نجابت همیشه در کنار مردم با قناعت زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.