رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی شهید هاشمی نژاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این مرکز ۱۰۰ تخت بستری و ۱۸ تخت مراقبت‌های ویژه برای بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، موسوی رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی ودرمانی شهید هاشمی نژاد در رابطه با آخرین اقدامات بیمارستان شهید هاشمی نژاد در خصوص برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی به دو گروه بیماران کرونایی و غیرکرونایی، گفت: در جهت پیش بینی شیوع گسترده پاندمی کرونا و راه اندازی بیمارستان جدید، بیماران کرونایی از غیر کرونایی جداسازی گردید و به همین منظور یکی از ساختمان‌های بیمارستان قدیم که در طرح توسعه سلامت، بازسازی وتجهیز شده است، به بیماران کرونایی اختصاص داده شد.
 
او افزود: در سایت کرونا پزشکان عضو هیات علمی بعنوان مدیر سایت سانترال کرونا جهت پیگیری روزانه مشکلات بیماران حضور دارند و همچنین ویزیت این بیماران در گروه‌های متخصصین داخلی و عفونی و طب اورژانس تقسیم کار شده است.

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی ودرمانی شهید هاشمی نژاد ادامه داد: در راستای تامین نیروی انسانی این بخش‌ها از پرستاران وکمک بهیاران با تجربه استفاده شده است تا ارائه خدمات مطلوب‌تر انجام پذیرد.

موسوی بیان کرد: با حمایت وزارت بهداشت و مسئولان دانشگاه، دستگاه‌های اکسیژن ساز بازسازی و در جهت تامین نیاز اکسیژن کافی بیماران از دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان جدید نیز برای این منظور استفاده می‌شود.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.