رئیس سازمان صمت خوزستان از برخورد قاطع با متخلفان و گران فروشان عرضه مرغ در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر حسین نظری رئیس سازمان صمت خوزستان گفت: طی نامه که از سوی معاون رئیس جمهور ارسال شده، مسئولیت تنظیم بازار، تامین و عمده فروشی مرغ به عهده وزارت جهاد کشاورزی و بحث نظارت بر خرده فروشی به وزارت صمت محول شده است.

او افزود: با توجه به آمار جوجه ریزی ۲ برابری در خوزستان، گوشت مرغ به مقدار نیاز موجود بوده، ولی قیمت را با توجه به ضوابط  ابلاغی وزارت مورد بررسی قرار دادیم که کنترل این امر در استان سیاست این سازمان و جهادکشاورزی است.

نظری با بیان اینکه قیمت‌های موجود در بازار در خصوص عرضه مرغ  مورد تایید نیست و مرغداران باید با قیمت مصوب آن را عرضه کنند، اظهار داشت: در این خصوص سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان در برخورد با گرانفروشی همچون گذشته بدون هیچگونه اغماضی برخورد خواهد کرد و برای آن دسته از مرغدارانی که اقدام به گرانفروشی کنند پرونده تخلف تشکیل می‌دهد.

رئیس سازمان صمت خوزستان در پایان تصریح کرد: تاکنون با همکاری‌های صورت گرفته بین این سازمان و جهاد کشاورزی روند تامین، توزیع و نظارت انجام گرفته است و با این تفویض و تفکیک مسئولیت امیدواریم این دستگاه‌ها بتوانند به نحو احسنت وظایف خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.