نماینده مردم فردوس،طبس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث جاده عشق‌آباد به سمت پیرحاجات را با جدیت پیگیری می‌کنم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای هودر گفت:  به استانداران قبلی و فعلی خراسان جنوبی گفته‌ ام که  احداث جاده عشق‌ آباد به سمت پیر حاجات مطالبه ۴٠ ساله مردم بخش دستگردان به عنوان راه روستایی در اولویت است و در کنار ارتقای بخش این مهم نیازمند تصمیم و اجرای جدی است.

او همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت های معدنی منطقه خواستار تسهیل در امور سرمایه‌ گذاران به منظور ایجاد توسعه پایدار و اشتغال جوانان بومی منطقه شد.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی به جنگ اقتصادی حاکم بر کشور اشاره و  بیان کرد: مردم فهیم ایران بعد از عمر ۴٠ ساله انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده‌ اند که غربی‌ ها و آمریکایی‌ ها غیر از دشمنی، کار دیگری برای ما انجام نمی‌ دهند.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم و نخبگان تجربه کرده‌اند که روی پای خود ایستادن  و تکیه به ظرفیت‌ های داخلی باعث خود کفایی و عبور از بحران‌ ها شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.