مدیرکل پست خوزستان گفت: اداره پست استان با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری به توسعه کسب و کار بانوان کمک می‌کند.

مهران حموله مدیرکل پست خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تفاهم نامه همکاری اداره کل پست استان و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری با موضوع ارائه خدمات خرید و فروش اینترنتی در بستر بازار الکترونیکی پست و کمک به بانوان کارآفرین و خود اشتغال خوزستان منعقد شد.

او افزود: این تفاهم نامه با هدف بهره مندی از ظرفیت تجارت الکترونیک پست در اجرا و توسعه طرح‌های ملی و استانی اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی زنان کار آفرین و سرپرست خانوار بین این دو سازمان منعقد شده است.

حموله بیان کرد: براساس این تفاهم نامه، توسعه تجارت الکترونیکی با معرفی محصولات تولیدی زنان، گسترش بازار فروش ملی و بین المللی، حمایت از اشتغال بانوان و کمک به توانمندسازی بانوان به ویژه زنان سرپرست خانوار با ارائه آموزش‌های لازم و اختصاص فضا در بازار الکترونیکی پست جهت استارت آپ‌های معرفی شده از سوی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان انجام خواهد شد.

مدیرکل پست استان خوزستان اظهار داشت: اختصاص رایگان فضای الکترونیکی (غرفه مجازی) در سامانه ebazar به نشانی الکترونیکی www.ebazar.post.ir و ارائه دسترسی به سامانه مذکور به منظور معرفی و فروش محصولات، کالا‌ها و خدمات زنان کارآفرین با حذف حق آبونمان برای زنان کارآفرین از طریق پست از اهداف اصلی انعقاد این تفاهم نامه است، ضمن اینکه جمع آوری تولیدات بانوان کارآفرین از محل تولید به اداره پست به صورت رایگان را از دیگر تعهدات این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.