رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌عنوان یک عامل کلیدی در توسعه اقتصاد و اجتماع نقش دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید ناصر حسینی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تسهیل‌کننده امر اشتغال هستند از این رو به‌طور مستقیم در اشتغال و اقتصاد و همچنین بازار کار نقش مهمی را ایفا می‌کند و تلفیق دانش با مهارت و خلاقیت، زمینه‌ساز اشتغال مولد و پایدار توأم با کارآفرینی، تأثیر مهمی در رشد و توسعه اقتصادی و توانمندسازی منابع انسانی دارد.

او با اشاره به رشد اقتصاد افزود: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شرایط کنونی برای رشد اقتصادی کشور و به ویژه شتاب دهی به فرآیند تولید امری حیاتی است.

حسینی  بیان داشت: بانوان در تمامی عرصه‌ها و میادین فعالیتی جوامع در کنار آقایان، به عنوان یکی از بازوان پرتوان، کارگشا و مولد تأثیرگذار و نقش‌آفرین در جامعه هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک تصریح کرد: سهم ۳۰ درصدی بانوان کارآفرین اندیمشکی در تسهیلات فراگیر و اشتغال روستایی نشان از حضور موفق و چشمگیر آنان در حوزه‌های مختلف تولید و کار است.

حسینی عنوان کرد: تولیدات بانوان شهرستان شامل فرش دستباف، بافته‌های داری، احرام بافی، حصیر و کپو بافی، ظرف‌های سفالی، انواع البسه و پوشاک، تولید عرقیجات گیاهی با خواص درمانی، چرم دوزی، فعالیت‌های آموزشی در حوزه صنایع‌دستی، است.

انتهای پیام/م

توسعه اقتصاد با ارائه آموزش های فنی و حرفه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.