معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام هزار و ۹۷۵ ماموریت امدادی در آبان ماه خبر داد.

محمدباقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات امدادی جمعیت هلال احمر در آبان ماه اظهار کرد: در مجموع هزار و ۹۷۵ ماموریت امدادی در آبان ماه توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در کشور انجام شده است.

او با اشاره به اسکان ۴۸ نفر در این مدت، گفت: همچنین  به ۱۱۰۵ نفر از افراد آسیب دیده ناشی از حوادث مختلف امدادرسانی شد و  ۵۹۱ نفر مصدوم و افراد گرفتار در حوادث جوی، ترافیکی، ساحلی و کوهستان نجات یافتند.

باقرمحمدی با اشاره به اعزام ۱۰۱۰ نفر مصدوم به صورت زمینی و هوایی به مراکز درمانی، بیان کرد: طی آبان ۱۳۹۹ در سطح کشور با توجه به رخداد سوانح مختلف ۱۹۷۵ مورد ماموریت امداد و نجات توسط نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر به انجام رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ با ۳۲۸۱ ماموریت شاهد کاهش ۳۹.۸ درصدی ماموریت‌های امداد و نجات بودیم.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به استان‌هایی که بیشترین ماموریت امداد و نجات در آن‌ها صورت گرفته است، گفت: اصفهان با ۲۰۸ مورد،  مازندران با ۱۵۶ مورد و گلستان با ۱۴۲ مورد دارای بیشترین ماموریت امدادی در آبان ماه در مقایسه با سایر استان‌ها بوده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.