سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:از ابتدای سال تا کنون متاسفانه یک هزارو ۳۰۵ نفر در استان همدان بر اثر بیماری کرونا جان باخته اند.

محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۹  نفر براثر کرونا در استان جان باختند افزود:در طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۷نفر با علام تنفسی مشکوک به بیماری کرونابه اورژانس بیمارستان مراجعه کردند و ۴۸نفر در بیمارستان بستری شدند.

او ادامه داد: از این افراد ۱۸ نفر در آی سی یو بستری شدند و اکنون  حال ۴۴ نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان های استان  وخیم گزارش شده است .

طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد:از ابتدای سال تا کنون ۹ هزارو ۳۶۷ نفر به بیماری کرونا مبتلا و در بیمارستان ها بستری  شده اند.

طاهری گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون  در شهرستان اسد آباد ۳۲۱ نفر ،بهار ۵۳۷،تویسرکان ۵۴۷،رزن ۳۵۷،درگزین ۱۶۰ ،فامنین ۱۶۳،کبودراهنگ ۵۷۵،ملایر هزارو ۷۵۳،نهاوند هزارو ۶۱ و همدان سه هزارو ۶۵۱ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

او با اشاره به اینکه  ۲۵۱ نفرهم از خارج از استان همدانو مسافران استان همدان  به بیماری کرونا مبتلا شدند گفت: حضورنیافتن در اجتماعات و مکان های  پر تردد و شستشوی مکرر دست ها ،  از ابتلا به بیماری کرونا پیشگیری می کند .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.