رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در مدت اخیر ۱۳۸ دستگاه خودرو به دلیل تخطی از قوانین توقیف و به دادگاه معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی طبق روال گذشته پابرجا است و تنها رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌ها تغییر کرده است.

او بیان کرد: وضعیت کرونایی شهرستان اصفهان به رنگ نارنجی تبدیل شد، اما محدودیت‌ها مثل سابق ادامه دارد و فقط جریمه تردد خودرو‌های غیربومی در شهرستان‌های نارنجی از یک میلیون تومان به ۵۰۰ هزار تومان تغییر کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان افزود: لازم به ذکر است که اردستان، تیران و کرون، نائین و نطنز ۴ شهرستان قرمز استان هستند و شهرستان‌های اصفهان، آران و بیدگل، بویین میاندشت، چادگان، خمینی‌شهر، خوانسار، سمیرم، شاهین‌شهر، شهرضا، فریدن، فریدون‌شهر، فلاورجان، کاشان، گلپایگان، لنجان، مبارکه و نجف‌آباد در وضعیت نارنجی هستند.

او عنوان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی بر روی تخلفات رانندگان بسیار تمرکز کرده است و با افراد خاطی برخورد خواهند کرد، در این مدت نیز مرکز کنترل ترافیک خودرو‌هایی که پلاک خود را مخدوش کرده‌اند را ثبت کرده و پس از حلاجی به پلاک اصلی آن‌ها می‌رسند و طبق دستور قضائی صاحب خودرو را احضار خواهند کرد.

سرهنگ محمدی ادامه داد: اگر افراد خاطی شناسایی شده پس از احضار، حاضر نشوند پلاک آن‌ها در سیستم توقیف خواهد شد و پس از اعمال جریمه نیز به دادگاه معرفی خواهند شد.

او افزود داد: در مدت اخیر ۱۳۸ دستگاه خودرو به دلیل تخطی از قوانین توقیف و به دادگاه معرفی شدند، همچنین ۸۰۳ دستگاه خودرو شناسایی و در دستور کار پلیس قرار دارند تا اعمال جریمه و توقیف بشوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: افرادی که قانون را زیرپا گذاشتند طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی کشور براساس خطای صورت گرفته مورد مواخذه و شدت جریمه آن‌ها توسط قاضی تصمیم‌گیری خواهد شد، اما اکثر آنان توقیف طولانی مدت خودرو را در دستور کار دارند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار