رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: هشت واحد صنفی متخلف شهرستان اردستان در مدت چهار روز از اجرای طرح‌ محدودیت کرونایی پلمب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا باقری رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان با اشاره به محدودیت‌های ۲ هفته‌ای مشاغل افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت طی چهار روز گذشته با همکاری و همراهی مرکز بهداشت و اتاق اصناف شهرستان، از ۴۱۱ واحد صنفی در شهر‌های اردستان و زواره بازرسی کردند که در این بین به ۷۴ و ۵۰ واحد به ترتیب اخطار کتبی و شفاهی داده شد.

او ادامه داد: امروز ۱۲۵ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت و منجر به هفت اخطار کتبی و ۳۰ اخطار شفاهی شد.

او تصریح کرد: با اجرای طرح محدودیت کرونا برای همه مشاغل به غیر از گروه نخست، پنج تیم بازرسی متشکل از بازرسان صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در شهرستان به طور روزانه در راستای نظارت بر اجرای طرح فعال هستند و با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار در شهرستان ممنوع است اضافه کرد: همه صنف‌هایی که در مدت ۲ هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی مجاز به فعالیت هستند باید شیوه نامه‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

باقری با یادآوری حساسیت موضوع ویروس کرونا و لزوم قطع زنجیره انتشار بیماری کووید ۱۹ در شهرستان اردستان از مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار