محمدرضا طاهری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر معارفه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر معارفه شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در مراسمی که امروز (یکشنبه ۱۶ آذر) با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و برخی مسئولین فرهنگی استان در مجتمع آدینه بوشهر برگزار شد، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان قدردانی شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم گفت: به حکم شجره‌ طیبه این انقلاب مسئولیت مهمی بر عهده‌ ماست و گواهی می‌دهیم که کار را با جدیت تمام دنبال می‌کنیم و به طور کامل از حجت‌الاسلام طاهری در استان بوشهر حمایت خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام محمد قمی با اشاره سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با حرکت قدرتمند رو به جلو حرکت می‌کند و با توجه به شرایط کنونی و سختی‌هایی که در زندگی مردم وجود دارد، گام برمی‌دارد.

او تاکید کرد: هجمه‌های پیچیده دشمنان ایجاب می‌کند که به قدر وسع خود با روحیه جهادی تلاش کنیم.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر هم در سخنانی با اشاره به لزوم حمایت از فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی تقویت این سازمان را تقویت انقلاب اسلامی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر، دانش‌آموخته مقطع خارج حوزه علمیه قم است و سابقه عضویت هیئت علمی کارگروه ولایت فقیه حوزه علمیه قم و آستان قدس رضوی، مدیریت تولید محتوای مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای)، مدیریت فرهنگی برنامه‌ریزی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، معاونت فرهنگی پژوهشی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان را دارد.

او، ۹ عنوان کتاب (در ۱۹ مجلد) در حوزه فقه سیاسی، حکومت دینی و ولایت فقیه تألیف کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.