استاندار خراسان رضوی بر همکاری و اهتمام همه دستگاه‌های ذی ربط برای انتقال زندان مرکزی مشهد به خارج از بافت شهری تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی گفت: مسأله جرم، بزه و رسیدگی به امور زندانیان و همچنین رفع مشکلات زندان‌ها تنها از عهده یک سازمان بر نمی‌آید و باید همه دستگاه‌های متولی مطابق با حدود تکالیف و ماموریت‌های خود در این امر مشارکت کنند.

او ضمن استقبال از طرح‌های پوشش و خدمات اجتماعی برای خانواده زندانیان نیازمند، نسبت به مشارکت و حمایت از اقدامات اصلاحی و تربیتی زندان‌ها اعلام آمادگی کرد و افزود: در جهت کمک به تحقق اهداف متعالی زندانبانی اسلامی و همچنین حمایت از خدمات ارزنده پرسنل زندان‌ها، مشکلات اعتباری این دستگاه در بودجه سال ۱۴۰۰ مرتفع خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای انتقال زندان مرکزی مشهد به خارج از بافت شهری باید همکاری و اهتمام داشته باشیم.

جان‌فدا مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی نیز در این دیدار با اشاره به پروژه‌های عمرانی ناتمام زندان‌ها در سطح استان گفت: خواستار توجه ویژه بالاترین مقام اجرایی استان در جهت تخصیص اعتبار و تسریع در فرآیند ساخت و بهره‌برداری این پروژه‌ها هستیم.

انتهای پیام//ح. ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.