وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی رئیس مرکز آموزش عالی شهرستان اقلید را منصوب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، مهدی زارعی را به سمت رئیس مرکز آموزش عالی اقلید منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به دکتر زارعی آمده است،

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت رئیس مرکز آموزش عالی اقلید منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های ارائه ‌شده به مجلس شورای اسلامی را به انجام برساند.

لازم است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان، خیران و صاحب‌نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.

مهدی زارعی متولد ۱۳۵۶ در شهرستان اقلید، دانش آموخته دکتری گرایش بیولوژی خاک از دانشگاه تهران و دانشیار بخش علوم و مهندسی خاک دانشگاه شیراز است.

او، چاپ ۱۰۵ مقاله انگلیسی و فارسی در نشریات معتبر خارجی و داخلی، چاپ ۴ فصل کتاب در انتشارات معتبر خارجی و ۲ کتاب ترجمه و ۱ مورد تالیف، ۱۳۰ مقاله و خلاصه مقاله را در کارنامه علمی خود دارد.

زارعی تاکنون استاد راهنمای بیش از ۲۰ نفر و استاد مشاور بیش از ۹۰ نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های شیراز، تهران، یاسوج، زنجان، اصفهان و تبریز را نیز برعهده داشته است.

از سوابق اجرایی او می‌توان به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز (۱۳۹۳-۱۳۹۱)، راه اندازی گرایش بیولوژی و بیوتکنولوژی خاک و راه‌اندازی آزمایشگاه مرتبط با این گرایش در دانشگاه شیراز (۱۳۹۹-۱۳۸۷) و عضویت دائمی در انجمن علوم خاک ایران نیز اشاره کرد.

وزیر علوم، همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات  محمدتقی حیدری، رئیس سابق مرکز آموزش عالی اقلید در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار