گزارش های مردمی علی رغم توزیع روغن در بازار البرز، حاکی از گرانی این کالای خوراکی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، از اواخر آبان ماه امسال بحث کمبود و گرانی روغن در بازار سر و صدایی به پا کرد.

پس از اعلام کمبود این کالای خوراکی و سر به فلک کشیدن قیمت آن، سهمیه ای به استان البرز اختصاص پیدا کرد تا با توزیع آن بازار داغ روغن آرام شود با این وجود همچنان گزارش های مردمی حاکی از فروش روغن با قیمت های نجومی است.

بوستانی فر، سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت صمت البرز در این باره با بیان این که روغن باید به قیمت مصوب در بازار توزیع شود و با افزایش قیمت ها برخورد می شود، گفت: علت گرانی روغن عدم حمل و نقل روغن به شرکت های تصفیه کننده و افزایش دو مرحله ای قیمت این این کالا بود که پس از احساس این موضوع، مکاتبات لازم با وزارت صمت انجام شد.

او افزود: بنابراین سهمیه روغن در نظر گرفته برای البرز ابتدا در فروشگاه های منتخب و سپس در صنوف منتخب توزیع شد.

سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت صمت البرز گفت: نیاز ماهانه البرز به روغن مایع تقریبا سه هزار و هفتصد تن است که همین میزان نیز در بازار توزیع شده است.

با وجود نظارتی که مسئولان از آن سخن می گویند و قیمت های فروش خارج از عرف روغن که توسط شهروندان گزارش می شود، پیرامون توزیع این کالا و نظارت بر آن سوالات بسیاری به اذهان عمومی متبادر می شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار