تیراندازی‌های بی هدف در آمریکا دو کشته بر جای گذاشت

تیراندازی بی هدف در دو ایالت آمریکا باعث جان باختن یک نوجوان و یک پرستار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی بی اس نیوز، نوجوانی که در یکی از مراکز خرید در استاکتون در ایالت کالیفرنیای آمریکا در خودروی مادر خود هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان سپرد.

شهر ساکرامنتو در پنج روز گذشته شاهد پنج مورد قتل با تیراندزی بود و مرگ این نوجوان پانزده ساله که در یکی از فست فود‌های استاکتون (Stockton) و در کنار مادر خود هدف تیراندازی قرار گرفته بود، تازه‌ترین مورد از خشونت‌های مسلحانه کور در این شهر به شمار می‌آید.

به گفته پلیس، این نوجوان که در خودرو در کنار مادر خود در انتظار تحویل فست فودی بود که سفارش داده بودند، هدف شلیک چندین گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به یکی از بیمارستان ها، بر اثر شدت جراحات جان باخت.

پلیس استاکتون می‌گوید مظنونی که گمان می‌رود عامل شلیک به این نوجوان بود فراری است. پلیس در حال تحقیق روی انگیزه مهاجم است. سال جاری یکی از خشن‌ترین سال‌های ثبت شده در استاکتون به شمار می‌آید. در سال جاری میلادی پنجاه مورد قتل در این شهر روی داده است و هفته گذشته از خون بار‌ترین هفته‌ها برای ساکنان این شهر بود.

در خبری دیگر نیز فاکس نیوز گزارش داد یک پرستار آمریکایی بخش مراقبت‌های ویژه در حالی که با خودروی خود در حال رفتن به سر کارش در ایالت تنسی بود، به ضرب گلوله کشته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار