بسته حوادث:

دستگیری یکی از سارقان طلافروشی هرسین/ کشف ۲۰ عدد انگشتر سرقتی

فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری یکی از سارقان طلافروشی در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی عزیزیان فرمانده انتظامی هرسین گفت : چند روز پیش سرقت از یک طلافروشی توسط چندسارق که با شگرد خاصی اقدام به سرقت ۲۰ عدد انگشتر کرده بودند، به پلیس گزارش شد.

او گفت : ماموران کلانتری ۱۲ هرسین به سرعت در محل حاضر و پس از دریافت اطلاعات اولیه، تحقیقات گسترده خود را برای یافتن سارقان آغاز و سرانجام توانستند مخفیگاه یکی از آن‌ها را در شهر هرسین شناسایی کنند.

 عزیزیان افزود: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه سارق متواری و هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی منجسم و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرسین ادامه داد: علاوه بر دستگیری فرد سارق، ۲۰ عدد انگشتر سرقتی که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به یک میلیارد ریال می‌رسید کشف شد.

او با بیان اینکه طلا‌های سرقتی تحویل صاحب طلافروشی شد، افزود: تلاش برای دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این سرقت ادامه دارد.

دستگیری سارقان کابل برق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارقان کابل برق با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: پس از وقوع چند مورد سرقت سیم برق در سطح شهرستان کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا ماموران پاسگاه سراب نیلوفر در ۲ عملیات جداگانه موفق به دستگیری ۳ سارق و کشف ۸۵ متر انواع کابل و سیم برق از آن‌ها می‌شود.

دلیری گفت: علاوه بر آن ماموران تعداد ۲۸ شیر خودکار اراضی کشاورزی و یک قیچی آهن بر شده و یک دستگاه خودروی پژو پارس را نیز توقیف کردند.

دستگیری ۶ سارق خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۶ سارق خودرو خبر داد و گفت: این افراد با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی در شهر‌های کرمانشاه و ماهیدشت به دام پلیس افتادند.

او افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب سرقت ۳ دستگاه خودروی پراید در شهر‌های کرمانشاه و ماهیدشت اعتراف و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در روانسر کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

ایمان مرادی افزود: مأموران ایستگاه بازرسی پاسگاه خراجیان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

او ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۲ میلیون ریال می‌رسید، کشف کردند.

مرادی گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار