پروژه پاسخ به فوریت کووید ۱۹ در ایران برای کرمانشاه

مدیرنظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تعدادی از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی کشور جهت خدمت به بیماران کووید ۱۹ از اعتبارات بین المللی بهره‌مند شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شیرزادیان مدیرنظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با همکاری و مشارکت سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعدادی از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی کشور جهت خدمت به بیماران کووید ۱۹ از اعتبارات بین المللی بهره‌مند شدند.

او گفت : استان کرمانشاه نیز جزء دریافت کنندگان تجهیزات پزشکی از پروژه ICERP قرار گرفت که مقرر شد دستگاه‌های CT- SCAN، ECMO، رادیولاوژی پرتابل دیجیتال، دستگاه اکوسونوگرافی، CRRT و ویدیو لارینگسکوپ به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحویل گردد.

شیرزادیان افزود : با پیگیری‌های شبانه روزی ریاست دانشگاه، معاونت‌های درمان و غذا و دارو و مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه تعدادی از این تجهیزات از جمله دو دستگاه اکوسونوگرافی به قیمت تقریبی ۲۰ میلیارد ریال و یک دستگاه ویدیو لارینگسکوپ به قیمت تقریبی یک میلیارد و دویست میلیون ریال تحویل مراکز تابعه دانشگاه گردیده است.

او افزود : در هفته‌های آینده سایر تجهیزات باقی مانده تحویل مراکز منتخب دانشگاه می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار