رایکا بابل در شهرآورد شمال مغلوب مهمانش ملوان بندرانزلی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رایکا بابل هفته سوم لیگ یک فوتبال کشور ترک عادت نکرد و این بار هم در دقایق پایانی نتیجه بازی را به ملوان بندرانزلی واگذار کردند.

ملوان بندرانزلی با گل دقیقه ۸۸ سهیل فداکار، ۳ امتیاز شیرین مسابقه را ۱۰ نفره در ورزشگاه شهدای سیمرغ از آن خود کرد تا با ۶ امتیاز به رتبه پنجم در جدول لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کند.

در نیمه اول شاگردان نادر دست نشان بازی مالکانه خود را به حریف دیکته کردند و چندین موقعیت گلزنی نیز خلق کردند، ولی موفق به گشودن دروازه انزلی چی‌ها نشدند تا نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یابد.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵۴ بازی عیسی پرتو مدافع تیم ملوان به دلیل رفتار غیر ورزشی از زمین مسابقه اخراج شد تا انزلی چی‌ها ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهند.

در ادامه دو تیم موقعیت‌های گلزنی متعددی داشتند که با بی دقتی مهاجمان دو تیم مثمر ثمر نبود، اما باز هم یک گل در دقایق پایانی و برخلاف جریان بازی به ثمر رسید و انزلی چی‌ها در ۲ دقیقه پایانی بازی توانستند دروازه رایکا را باز کنند.

به نظر می‌رسد رایکا از نظر بدنی مشکل دارد، چرا که در هر ۳ بازی در اواخر بازی گل خورد. موضوعی که دست نشان هرچه زودتر باید برای رفع آن فکری بکند.

سعید ابراهیم پور، امیرحسین نادم، سید جواد شفیعی، رضا نبی زاده، شاهین عباسیان، امین رضایی، حسین رسولی، سعید حیدری، طاهر صادقی، جواد غلامی و علی خسرو نژاد، ترکیب ثابت بازیکنان تیم رایکا بابل در بازی امروز بودند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.