فرماندار نهبندان از آماده باش ۴۸ ساعته ادارات عضو مدیریت بحران این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان گفت: با توجه به هشدار‌ها و اخطاریه‌ های سازمان هواشناسی  مبنی بر و ورود سامانه بارشی از اوایل یکشنبه، شهرستان نهبندان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

او افزود:  مدیران دستگاه های عضو مدیریت بحران در مرکز شهرستان حضور داشته و از رفتن به مرخصی و ماموریت خارج از شهرستان اجتناب کنند.

بیکی بیان کرد: در ایجاد و توسعه زیر ساخت ها، یکی از ابعاد مهم کار توجه به حوزه مدیریت بحران است و لازم است دستگاه‌ های اجرایی هر ساله در این خصوص اقدام کنند.

فرماندار نهبندان عنوان کرد: همه دستگاه‌ های اجرایی شهرستان باید قبل از ایجاد بحران، اقدامات پیشگیرانه برای تقویت و آمادگی نیرو‌ها در دستور کار قرار دهند و تجهیزات و امکانات خود را آماده داشته باشند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به هشدار‌ های هواشناسی تصریح کرد: باید این اخطاریه‌ ها را جدی گرفت و به درستی به مردم اطلاع رسانی کنیم تا با مشارکت مردم از وارد شدن خسارت بیشتر، جلوگیری شود.

بیکی عنوان کرد: مدیریت شهری باید با محوریت شهرداری‌ ها و با همکاری سایر دستگاه‌ های اجرایی شهرستان انجام شود.

فرماندار نهبندان گفت: در مواقع بارندگی، گشت زنی و اقدام به موقع انجام شود تا نقاطی که آبگرفتگی اتفاق افتاده در اسرع وقت بازگشایی شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.