رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سربیشه از هزار و ۷۰۰ بازدید نظارتی از واحد‌ های صنفی و غیر صنفی در این شهرستان خبر داد.

ملائی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت سربیشه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: از ابتدای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ های کنترل بیماری کرونا در شهرستان سربیشه، ۴۷ فقره اخطار و صورت جلسه تنظیم شده است  و ۲ واحد صنفی نیز به دلیل عدم توجه به اطلاع‌ رسانی و هشدار‌ ها پلمب شده اند.

او با اشاره به همکاری اصناف و کسبه شهرستان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و محدودیت‌ های ابلاغی، افزود: هدف از اجرای محدودیت‌ های موجود، حفظ و بهبود وضعیت شیوع بیماری کرونا از وضعیت نارنجی به وضعیت زرد و سفید است.


بیشتر بخوانید


ملائی با بیان اینکه تنها راه بهبود شرایط و عبور از خطر، پایبندی همگانی به اجرای شیوه نامه های بهداشتی و محدودیت‌ ها است، ادامه داد: برابر ابلاغیه‌ های موجود در صورت گذر از وضعیت نارنجی به قرمز، اعمال محدودیت‌ های بیشتر و شدید تر اجتناب ناپذیر است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت سربیشه همکاری و مشارکت عموم مردم در رعایت دستور العمل های بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری شرایط و وضعیت پر خطر بیماری در شهرستان را شرط لازم برای تکمیل و اثربخشی محدودیت های اعمال شده  دانست.

او از شهروندان خواست ضمن رعایت توصیه‌ های اعلام شده و شرکت در تجمعات غیر ضروری، موارد تخلف را به سامانه‌ های تلفنی ۱۲۴ و ۱۹۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.