رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره مسائل مختلف توضیحاتی داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ، در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر در شرایط فعلی، اظهار کرد: از باشگاه‌های فوتبال کشورمان باید تشکر کرد که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند. با کمک هیئت‌های فوتبال و مسئولان مسابقات، رقابت‌ها برگزار شد تا مردم در خانه بمانند. در این زمینه خدمتی به کل کشور انجام شده است تا همه گیری ویروس کرونا کمتر شود.

او در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: همین که مشکل اساسنامه برطرف شد، امتیاز بزرگی برای فوتبال ایران است. باید از افرادی که این موضوع را پیگیری کردند، تقدیر کرد. امیدوارم شرایط انتخابات به گونه‌ای شود که به فوتبال خدمت کنیم. باید همه به دنبال این باشیم که شرایط خوبی در انتخابات آتی ایجاد شود.

زمان آزمون و خطا نداریم

درودگر در ادامه بیان کرد: رئیس فدراسیون فوتبال باید مدیریت فوتبالی مستمر داشته باشد، زیرا ما زمان آزمون و خطا نداریم. توانایی ایجاد ارتباط موثر با نهاد‌ها و سازمان‌های درون کشور، توانایی ایجاد ارتباط موثر بین المللی، توانایی اداره فوتبال کشور و عزم خدمت را داشته باشد. با توجه به فشار اقتصادی، فوتبال را از مشکلات رها کند.

خیلی از افراد با جعل و تقلب وارد فوتبال شده اند

او ادامه داد: خیلی از افراد، آزمون پس داده هستند و خیلی از افراد با جعل و تقلب وارد فوتبال شده اند. خیلی‌ها لابی می‌کنند، زیرا می‌خواهند فعالیت انتخاباتی انجام دهند. امیدوارم کسی مدیریت فوتبال را بپذیرد که مورد قبول مردم باشد. از مجلس تقاضا می‌کنم در زمان تخصیص بودجه به فوتبال کمک کند. فوتبال ایران در مقایسه با دیگر کشور‌های آسیایی هیچ کمکی از بودجه ندارد. وقتی بودجه نباشد، برنامه، نیروی انسانی و هدف هم نیست.

مجلس ۸ میلیون دلار به کل فوتبال ایران بدهد

درودگر اضافه کرد: افرادی که درباره فوتبال صحبت می‌کنند، اگر به این ورزش عشق دارند؛ تقاضا می‌کنم مانند کشور ژاپن که سالانه ۲۰۰ میلیون دلار برای فدراسیون فوتبال خود، ۲۰۰ میلیون دلار برای لیگ ژاپن و ۸ میلیون دلار برای تیم‌های ملی بودجه دارند، همین ۸ میلیون دلار را به کل فوتبال ایران بدهند.

زمان دیکته نوشتن مجلس است

او ادامه داد: فقط از دیکته نوشتن دیگران ایراد نگیریم. یک بار هم خودمان دیکته بنویسیم. اکنون زمان دیکته نوشتن مجلس است. فدراسیون فوتبال برای ایجاد نشاط اجتماعی مردم، آرامش و معضل شیوع کرونا خیلی کمک کرده است. درباره اشخاص صحبتی انجام نمی‌دهم. افرادی که از من پرونده یا مدرکی دارند، به دستگاه‌های قضایی مراجعه کنند. این که در رسانه‌ها گفته شود، اخلاقی نیست.

اساسنامه جدید حضور افراد فوتبالی را تسهیل کرده است

درودگر در مورد ممنوعیت حضور اعضای هیئت رئیسه در انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: قانون در این زمینه باید نظر نهایی را بدهد؛ بنابراین در این مورد صحبتی انجام نمی‌دهم. اساسنامه جدید حضور افراد فوتبالی را تسهیل کرده است.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار