سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره شرایط نماینده اصفهان در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در رابطه با دیدار هفته پنجم تیم ذوب آهن مقابل تیم رده یازدهمی شهرخودرو بیان کرد: اگر بازیکنان نیمی از یک تیم به کرونا مبتلا شوند چه اتفاقی می‌افتد؟ بیش از ۵۰ درصد از اعضای تیم ما به کرونا مبتلا هستند. ۶ بازیکن ثابت ما در حال حاضر به کرونا مبتلا هستند. مسئولان باید تصمیم بگیرند که می‌خواهند بازی ها برگزار شود یا خیر. کرونا داوران، تیم ها و حاضران در ورزشگاه و دیگران را تهدید می‌کند و عواقب بد و خطرناکی دارد.

او ادامه داد: در حال حاضر تیم ما وضعیت نگران کننده‌ای دارد. سازمان لیگ فوتبال و ایفمارک قانونی گذاشته اند که اگر ۱۱+۵ بازیکن مشکلی نداشته باشند امکان برگزاری بازی وجود دارد که از نظر من این قانون باید اصلاح شود.

رضایی در خصوص قرنطینه بازیکنان مبتلا به این ویروس عنوان کرد: ما به غیر از بازیکنانی که به طور قطعی به کرونا مبتلا هستند، ۵ بازیکن مشکوک نیز داریم. همه آن‌ها در خانه قرنطینه هستند و حتی به تمرینات نیز نمی‌آیند. خواهش من این است بازی را به زمان دیگری موکول کنند. فکر نمی‌کنم با به عقب انداختن بازی اتفاقی بیوفتد.

تکلیف بازی با پرسپولیس چه می‌شود؟

رضایی در رابطه با احتمال لغو دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان بیان کرد: من چیزی نمی‌دانم و با توجه به شرایط خاص پرسپولیس باید ببینیم نظر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چیست.

رضایی در پایان افزود: همه طرفداران دوست دارند فوتبال سالم باشد و نتیجه در زمین مشخص شود. ما در ۴ هفته اول به یک شکل آسیب دیدیم. دقیقا نحوه آسیب دیدن ما در ۴ بازی به یک شکل بود. برای من جالب است که چرا یک بار اشتباه به نفع ما رخ نمی دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار