رئیس کمیته امداد بابلسر گفت: دو مرکز نیکوکاری در منطقه احمدکلا و  فلاحت پیشه بابلسر بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، غلامرضا علیپور رئیس کمیته امداد بابلسر با اشاره به بهره برداری دو مرکز نیکوکاری در منطقه احمدکلا و  فلاحت پیشه بابلسر گفت: مراکز نیکوکاری با هدف با محوریت مساجد و با رویکرد کمک مردم به مردم ایجاد می‌شود.

او با بیان اینکه ۱۱ مرکز نیکوکاری دراین شهرستان وجود دارد و به مددجویان و نیازمندان خدماتی در بخش‌های خدماتی، فرهنگی، عمرانی ارائه می‌کنند، افزود: تا پایان امسال ۲۰ مرکز نیکوکاری در این شهرستان ایجاد می‌شود.

رئیس کمیته امداد بابلسر ادامه داد: ۳۸۷۰ نفر در بابلسر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

تحقق بیش از ۹۸ درصدی جمع آوری زکات در چمستان

فریبرز نیکوکار رئیس کمیته امداد چمستان گفت: میزان زکات جمع آوری شده از مودیان چمستانی از ابتدای امسال تا پایان آبان ۶۹۵ میلیون تومان بوده است.

او افزود: با جمع آوری این میزان زکات بیش از ۹۸ درصد از برنامه‌های پیش بینی شده زکات این بخش محقق شده است.

رئیس کمیته امداد چمستان با اشاره به موارد مصرف زکات گفت: بخشی از زکات برای رفع محرومیت (تامین جهیزیه، احداث و تعمیر مسکن مددجویان) و بخشی نیز به منظور ساخت و تعمیر طرخ‌های عمرانی عام المنفعه هزینه می‌شود.

رئیس کمیته امداد چمستان افزود: در چمستان ۱۰۷۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار