بانک‌ها اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان مسکن محرومان را تسریع کنند. ‎

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در جلسه ساخت مسکن محرومان که با حضور مدیران کل مربوطه و روسای بانک‌ها برگزار شد، گفت: از بانک‌ها انتظار می‌رود اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان مسکن محرومان، را تسریع کنند. ‎

او با بیان اینکه افراد ثبت نام کننده برای ساخت مسکن محرومان از افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، افزود: شایسته است جهت کمک به این افراد، ساخت خانه‌ها هر چه زودتر آغاز شود.

رازجویان ادامه داد: دولت برای خانه دار شدن افراد نیازمند به آن‌ها ۵۰ میلیون تومان وام کم‌بهره اعطا می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه خانه دار شدن افراد نیازمند سبب ایجاد آرامش آن‌ها می‌شود، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی که در ساخت مسکن محرومان دخیل هستند، باید همکاری کاملی داشته باشند.

رازجویان افزود: از آنجا که ساخت مسکن محرومان اولویت دولت است، کم‌کاری هیچ مدیری در این طرح مهم را نمی‌پذیریم و آن را به وزارتخانه مربوطه گزارش خواهیم داد.

او با بیان اینکه دولت متعهد شده در مازندران ۲هزار واحد مسکن محرومان بسازد، ادامه داد: ساخت مسکن برای محرومان فقط با پیگیری ادارات کل امکان‌پذیر نیست و بانک‌ها نیز باید احساس مسئولیت بیشتری در این موضوع مهم داشته باشند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار