تیم رایکا بابل در سومین گام از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم ملوان انزلی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شاگردان نادر دست نشان از ساعت ۱۴ امروز شنبه ۱۵ آذر در سومین دیدار خود از سری مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان تیم ملوان بندرانزلی خواهند بود.

نادر دست نشان سرمربی باتجربه تیم رایکا بابل که سومین حضور خود را در قامت سرمربی بر روی نیمکت رایکا را تجربه می‌کند در اندیشه کسب نخستین پیروزی این فصل در بابل است.


بیشتر بخوانید 


رایکایی‌ها پس از تساوی در دیدار هفته نخست در مقابل تیم استقلال ملاثانی و شکست در مقابل تیم پارس جنوبی جم در هفته دوم، حالا بازیکنان و کادرفنی تیم رایکا عزم خود را جزم کردند تا در سومین بازی فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به اولین پیروزی خود برسند.

رایکایی‌ها حالا در شرایطی میزبان تیم ملوان انزلی خواهند بود که شاگردان مازیار زارع هفته گذشته در دربی گیلان به نخستین پیروزی خود دست یافتند.

تیم ملوان بندرانزلی که فصل گذشته پس از قرار گرفتن در جایگاه پانزدهم در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ماندگار شد، در فصل جدید با سرمربیگری مازیار زارع با شکست در هفته اول مقابل تیم قشقایی شیراز و با پیروزی در هفته دوم مقابل تیم چوکای تالش حالا با انگیزه‌های بالایی به بابل سفر کرده است.

بهترین گلزنان دو تیم علی خسرونژاد از رایکا با دو گل و میعاد یزدانی و محمد مهری با یک گل از ملوان می‌باشند و تیم ملوان با ثبت یک کلین شیت از ۲ بازی گذشته نسبت به تیم رایکا در این زمینه برتری دارد، ریکا‌های بابلی در هر دو دیدار گذشته توانسته اند بازی بسیار چشم نوازی را از خود به نمایش بگذارند و دروازه حریفان خود را نیز باز کنند، اما ملوانی‌ها در هفته نخست موفق به گلزنی نشدند.

تیم رایکا بابل با ۱ امتیاز از دو بازی در جایگاه چهاردهم و ملوان انزلی نیز با ۳ امتیاز در رده هفتم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.