رایکا بابل در بازی هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال در وقت‌های اضافه مقابل استقلال ملاثانی به تساوی رضایت داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رایکا بابل در بازی هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در وقت‌های اضافه مقابل مهمانش استقلال ملاثانی به تساوی ۱-۱ رضایت داد.

نماینده مازندران در این مسابقه که زمینی لغزنده و زیر بارش باران پاییزی در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل برگزار شد در دقیقه ۹۴ گل مساوی را دریافت کرد.

هنوز ۸ دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که رایکا با اخراج بحث برانگیز مدافع خود، رضا نبی زاده ۱۰ نفره شد.

انتظار شاگردان نادر دست نشان برای رسیدن به اولین گل فصل، ۳۶ دقیقه طول کشید.

در این دقیقه علی خسرو نژاد مهاجم جدید رایکا کرنری ارسالی را از جناح راست استقلال ملاثانی را با ضربه بغل پا وارد دروازه کرد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود بابلی‌ها پایان یابد.

با شروع نیمه دوم استقلال ملاثانی با یک بازیکن بیشتر بازی پر فشاری را آغاز کرد و توانستند یک گل وارد دروازه رایکا کنند که این گل با تصمیم کمک داور مسابقه آفساید اعلام شد تا همچنان رایکایی‌ها پیروز میدان باشند.

در ادامه چندین موقعیت گلزنی برای هر دو تیم به دست آمد که با بی دقتی مهاجمان از دست رفت، اما استقلال ملاثانی در دقیقه ۹۴ گل تساوی را به ثمر رساند تا رایکا در آغاز فصل یک برد شیرین را در شروع لیگ با مساوی عوض کند.

سعید ابراهیم پور، سید جواد شفیعی، امیرحسین نادم، رضا نبی زاده، هادی خیری، امین رضایی، طاهر صادقی، حسین رسولی، جواد علی بابایی، جواد غلامی و علی خسرونژاد، ترکیب اولیه رایکا در بازی با استقلال ملاثانی بودند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار