بهروان: لغو بازی نساجی و پرسپولیس تصمیم یک مقام ارشد بود/ از مازندرانی‌ها دلجویی نشده است

مشاور سازمان لیگ فوتبال درباره لغو بازی نساجی مازندران و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ و رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لغو بازی نساجی مازندران و پرسپولیس اظهار کرد: ما و باشگاه نساجی مازندران با لغو این بازی موافق نبودیم، اما مقامی بالاتر از سازمان لیگ تصمیم گرفت که این بازی لغو شود.  

بهروان درباره اینکه چه مقامی تصمیم به لغو بازی نساجی و پرسپولیس گرفت، گفت: فدراسیون فوتبال مقامی بالاتر از سازمان لیگ است که به عنوان قانون گذار پیش بینی می‌کند که چه زمانی یک بازی لغو شود. البته مسئولان باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای با علی نژاد معاون وزیر ورزش مشکلات خود را اعلام کرده و خواستار بازی با نساجی مازندران در تهران شده بودند، اما در نهایت باشگاه نساجی با درخواست آن‌ها موافقت نکرد.  

او افزود: جلسه‌ای میان شورای تامین، مسئولان هیئت فوتبال استان مازندران و نماینده باشگاه نساجی مازندران چند روز پیش برگزار شد و همه اعلام کردند که بازی برابر  پرسپولیس با رعایت تمام مسائل بهداشتی برگزار شود. البته اعلام کردند که باشگاه پرسپولیس برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا باید در قرنطینه باشد و نمی‌تواند عازم مازندران شود.  

بهروان: لغو بازی نساجی و پرسپولیس تصمیم یک مقام ارشد بود/ از مازندرانی ها دلجویی صورت نگرفت

حقوق باشگاه نساجی مازندران باید در نظر گرفته می شد

رئیس هیئت فوتبال استان مازندران گفت: در این موضوع باید حقوق باشگاه نساجی مازندران در نظر گرفته می شد چرا که این تیم برای تشکیل اردوی خود در یکی از هتل‌های مازندران هزینه زیادی کرده است. علاوه بر این، هیچ نامه‌ای تاکنون به هیئت فوتبال مازندران مبنی بر لغو بازی نساجی و پرسپولیس نیامده است. البته برخی از مواقع سازمان لیگ به طور مستقیم به باشگاه‌ها اعلام می‌کند که بازی آنها لغو شده است، اما این موضوع را به ما اطلاع ندادند.  

از باشگاه نساجی برای لغو بازی  با پرسپولیس دلجویی نشده است

بهروان بیان کرد: باشگاه پرسپولیس نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا است و برای این تیم احترام قائل هستیم، اما بهتر بود از باشگاه نساجی دلجویی می شد چرا که این تیم شمالی تمام شرایط را برای برگزاری بازی با پرسپولیس فراهم کرده بود.  

ایجاد زیر ساخت های چمن طبیعی در ورزشگاه وطنی زمان بر است 

رئیس هیئت فوتبال استان مازندران درباره وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: چمن مصنوعی وطنی قائمشهر ترمیم شده است و مشکلات این ورزشگاه را برطرف کردیم. البته بازی در چمن مصنوعی برای همه تیم‌ها به خصوص تیم نساجی مازندران سخت است. هواداران نساجی در فضای مجازی گلایه کردند که ما برنامه ریزی درستی  برای بازی با پرسپولیس انجام ندادیم در صورتی که ما تمام شرایط را فراهم کرده بودیم، اما در نهایت بازی لغو شد. باید از سازمان لیگ تشکر کنیم که همکاری لازم با باشگاه پرسپولیس داشتند. شنیده ام که بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته هفتم هم لغو شده است تا این تیم بدون مشکلی بتواند در آسیا بازی کند.  

او خاطر نشان کرد: استانداری و مدیرکل ورزش استان مازندران پیگیر درست کردن چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر هستند، اما ۶ - ۷ ماه زمان می‌برد تا زیرساخت‌های چمن طبیعی  در این ورزشگاه فراهم شود و تا آن زمان باید تیم نساجی مازندران در چمن مصنوعی بازی کند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
یه دفعه بگو بابامسعود دستور داده خودتو راحت کن دیگه
نگران نباش همه میدونن موضوع چیه
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۹:۱۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
کم کم آقایان خودشان پشت پرده حمایت از لنگیا ، که بصورت پنهانی وجود داشت ، دارند اقرار می کنند جزو مقامات ارشد میباشند .
Iran (Islamic Republic of)
moamma
۱۴:۲۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
چرا مردمو مسدود میکنین شما باید بی طرف باشین
آخرین اخبار