مدیر رسانه‌ای پرسپولیس: دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا طبق برنامه برگزار می‌شود

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط سرخ‌های ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا اشرف، مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سرخ‌ها اظهار داشت: پس از لغو بازی پرسپولیس - نساجی، تیم از شب گذشته (جمعه) به اردو رفت تا بازیکنان قرنطینه شوند و تماس آن‌ها با خانواده‌شان کمتر شود. دلیل آن هم این است که بازیکنان با حفظ فاصله در زمان کوتاه تا فینال آسیا از لحاظ جسمی دچار آسیب نشوند و ریسک ابتلا به کرونا به حداقل برسد.

او افزود: تیمی که از منطقه شرق آسیا به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد، حدود یک ماه در حباب پزشکی است و ما هم در زمان حضور در قطر چنین شرایطی را داشتیم. محرومیت ناجوانمردانه‌ای که برای عیسی آل‌کثیر پیش آمد و محرومیت وحید امیری و احسان پهلوان شرایط سختی را ایجاد کرده است. امیدواریم تا روز قبل از اعزام به قطر مشکلی برای پرسپولیس ایجاد نشود.

او در مورد اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس تا زمان اعزام تیم به قطر کنار خانواده خود نیستند، توضیح داد: بازیکنان پس از بازی با ذوب‌آهن فرصت دارند، با خانواده خود دیدار کنند. در یک هفته پیش رو تا بازی با ذوب آهن تیم پرسپولیس در قرنطینه خواهد بود. از هواداران عزیز و محترم پرسپولیس هم می‌خواهم در فاصله باقیمانده برای گرفتن عکس یادگاری و اطلاع از شرایط تیم به محل اردو مراجعه نکنند تا مشکلی پیش نیاید و بازیکنان و کادر فنی با روحیه خوبی عازم قطر شوند.

اشرف درباره اینکه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن لغو نمی‌شود، گفت: این موضوع بستگی به شرایط دارد. کادر فنی ما به دنبال برگزاری بازی است تا پرسپولیس در شرایط مسابقه بماند. برگزاری دیدار با ذوب‌آهن به نفع ما است و با توجه به لغو بازی مقابل نساجی برای حفظ آمادگی تیم باید بازی با ذوب‌آهن برگزار شود. انشاالله مشکل خاصی رخ ندهد و تیم پس از این مسابقه راهی قطر شود. احتمالا ۲۳ یا ۲۴ آذر پرسپولیس عازم قطر می شود.

مدیر رسانه ای پرسپولیس خاطرنشان کرد: تعویق دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا صحت ندارد. امروز خبری خواندم مبنی بر اینکه یکی از اعضای کمیته استیناف AFC اعلام کرده، چنین نامه‌ای را دریافت نکرده است. از زمانی که تیم ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد خیلی‌ها در داخل و خارج از کشور دوست داشتند این صعود را زیر سوال ببرند و از طریق راه‌های مختلف این کار را انجام دادند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: شکایت باشگاه النصر هم مزید بر علت شده بود، اما از AFC نامه‌ای دریافت کردیم تا تمام هماهنگی‌ها برای اسکان تیم در قطر انجام شود. انشاالله فینال در همان تاریخ اعلامی برگزار می‌شود.

مدیر رسانه ای پرسپولیس در پایان گفت: روز گذشته قبل از تمرین تست کرونا از اعضای تیم انجام شد که خوشبختانه نتایج آن منفی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار