شهردار کرج گفت: شهرداری کرج با آمادگی کامل به استقبال زمستان می‌رود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی کمالی زاده، شهردار کرج در مانور بزرگ تجهیزات و ماشین‌آلات زمستانی شهرداری، گفت: این مانور به‌منظور ارزیابی وضعیت ماشین‌آلات زمستانی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در فصل سرما، برگزار می‌شود.

او با اشاره به این که امسال زمستان پربارشی در پیش خواهیم داشت، افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای تجهیز ماشین‌آلات زمستانی و آماده‌باش نیروهای خدمات شهری در نظر گرفته‌شده است.

شهردار کرج با تأکید بر این که اقدامات شهرداری در کنار همکاری مناسب و به‌موقع شهروندان اثربخش خواهد بود، گفت: همکاری شهروندان عامل مؤثر در موفقیت عملیات‌های زمستان و عبور از بحرانی‌های فصلی است.

او از شهروندان خواست در زمان بارش برف از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و افزود: تردد وسایل نقلیه در ایام بارانی و برفی با زنجیر چرخ ضروری است تا ضمن همکاری در تسریع فعالیت خودروهای برف‌روبی شهرداری از وارد شدن خسارت به خودروی شهروندان جلوگیری شود.

کمالی زاده گفت: این اطمینان و آرامش خاطر را به شهروندان می‌دهیم که شهرداری با آمادگی کامل به پیشواز زمستان خواهد رفت.

همتی، معاون خدمات شهری شهرداری کرج نیز با اشاره به به بهره‌گیری حداکثری از تجهیزات و خودروهای شهرداری کرج در عملیات زمستانی امسال، گفت: حوزه خدمات شهری شهرداری کرج با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم در مناطق دهگانه و با فراهم کردن تجهیزات، امکانات لازم شامل ۲۰ گریدر، هشت دستگاه نمک‌پاش، ۹ دستگاه لودر، ۱۲ دستگاه بابکت، ۲۳ دستگاه کامیون و پنج دستگاه لجن کش و دو دستگاه لوله‌بازکن در آماده‌باش کامل قرار دارد.

او افزود: حوزه خدمات شهر شهرداری کرج با تمهیدات لازم اقدام به خریداری ۹ تن نمک کرده که از این میزان ۶ تن آن نمک کفی و سه تن آن نمک کریستال است.

در این مانور ارگان‌های امدادرسان مانند اورژانس، هلال‌احمر و پلیس راهور نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.