مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان از کمک به مردم سیل زده بندر امام خمینی (ره ) و جمع آوری و خروج آب با پمپ های کف کش توسط این ستاد خبرداد.

مکی یازع مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات و هیئت رزمندگان آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات و هیئت رزمندگان آبادان امروز با همکاری و پشتیبانی موکب‌های اربعین حسینی  شهرستان اقدام به تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی نمود.

او ادامه داد: این بسته های معیشتی و بهداشتی شامل گوشت گرم، مواد خوراکی از جمله برنج، روغن خوراکی، ماکارونی، سویا، حبوبات و بسته مواد بهداشتی شامل ماسک، الکل و ژل بهداشتی است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات و هیئت رزمندگان آبادان اضافه کرد: یک دستگاه کامیون از کمک‌های مردم آبادان نیز برای کمک به آسیب‌دیدگان از بارندگی اخیر که شامل پوشاک و لوازم گرم‌کننده است در حال آماده سازی و ارسال به بندر امام (ره ) است.

یازع در پایان گفت: هشت دستگاه موتور پمپ جهت تخلیه روان آب از منازل مردم آسیب‌دیده، به بندر امام (ره )ارسال شد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات و هیئت رزمندگان آبادان به همراه موکب‌های اربعین حسینی آبادان برای کمک به آسیب دیدگان بارندگی اخیر راهی بندر امام خمینی(ره) شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.