رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: عملیات خاکبرداری موجب سست شدن خاک و ریزش دیوار آرامستان بهشت محمدی سنندج شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مرتضی سنندجی رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج اظهار کزد: عملیات خاکبرداری موجب سست شدن خاک و ریزش دیوار آرامستان بهشت محمدی سنندج شده است.

سنندجی با بیان اینکه ریزش این دیوار خسارت جانی نداشته است، افزود: به ۱۲ خودرو خسارت مالی وارد شده که البته خسارت‌ها جدی نیست.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج  تصریح کرد: برآورد میزان خسارت مالی به خودرو‌ها در دست اقدام است که به محض بررسی اطلاع رسانی خواهد شد.

سنندجی یادآور شد: خسارت وارد شده با توجه به بهره مندی از بیمه خسارت پرداخت خواهد شد.

او با بیان اینکه برابر اعلام ستاد کرونا محدودیت‌ها در زمینه ورود شهروندان به آرامستان‌ها ادامه دارد، اضافه کرد: متاسفانه با توجه به اطلاع رسانی‌های مکرر، اما برخی از مردم به هشدار‌ها و توصیه های ایمنی و بهداشتی توجه نمی‌کنند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: به ‌منظور اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ابتلا شهروندان به ویروس کرونا و هماهنگی با ستاد کرونای استان، در‌های ورودی این آرامستان همچنان بسته و کفن و دفن اموات با حضور تعداد محدودی از بستگان درجه یک متوفی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.