رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: سامانه نوبت‌دهی اینترنتی و تلفنی به شماره (۳۱۰۳) در مراکز منتخب کووید۱۹ این دانشگاه فعال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع کرونا و در راستای پیشگیری از این ویروس و جلوگیری از مراجعه متعدد به مراکز منتخب کووید ۱۹، همچنین توسعه دولت الکترونیک و با هدف نوبت‌دهی آسان، صرفه‌جویی در زمان و پذیرش ۲۴ ساعته این سامانه راه اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: سامانه نوبت دهی الکترونیکی مراکز منتخب کووید۱۹به منظور ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایتمندی مراجعان، در تمامی مراکز منتخب کووید۱۹ تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان راه اندازی شد.

دکتر دانایی بیان کرد: تمام مراکز منتخب کووید ۱۹ تحت پوشش این دانشگاه به سامانه نوبت دهی به صورت الکترونیک متصل هستند و شهروندان می توانند با ورود به درگاه اینترنتی نوبت بگیرند.

او با قدردانی از مجموعه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و معاونت های بهداشتی و تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، افزود: توسعه ارائه خدمات غیرحضوری در راستای تسهیل ارائه خدمات با کیفیت تر به مراجعان از طریق بسترسازی الکترونیک جزو برنامه های راهبردی دانشگاه است.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز درباره این سامانه گفت: دریافت نوبت الکترونیکی در مراکز منتخب کووید۱۹ از طریق سایت و نرم افزار موبایل امکان پذیر شد.

محمد حسین همتیان با بیان اینکه در راستای جلوگیری از تجمع مراجعه کنندگان در مراکز ۱۶ ساعته منتخب استان سمنان و خطرات ناشی از انتقال بیماری کویید۱۹، گفت: هم استانی ها می توانند برای دریافت نوبت به نشانی اینترنتیnobat.semums.ac.ir مراجعه کنند و یا نرم افزار موبایل مورد نظر را از آدرس فوق دانلود و سپس بر اساس شهر محل سکونت خود یکی از مراکز منتخب ۱۶ ساعته غربالگری بیماری‌های واگیر را انتخاب و به اخذ نوبت اقدام کنند.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: پس از ثبت مشخصات خود کد رهگیری دریافت و در تاریخ و ساعت نوبت اخذ شده به مرکز مورد نظر مراجعه کنند.

تلفن گویا (۳۱۰۳) نیز از روز شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ فعال می شود و شهروندان می توانند با این شماره برای اخذ نوبت اقدام کنند.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: علوم پزشکی ، نوبت دهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.