سهمیه آرد نانوایان استان چهارمحال و بختیاری از طریق سامانه فروش آرد توزیع می‌شود.

توزیع سهمیه آرد نانوایانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا رئیسی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سهمیه آرد نانوایی‌های استان در مناطق شهری به منظور نظارت دقیق بر روند سهمیه‌ها از طریق سامانه فروش آرد به آدرس https://baker.ebanksepah.ir/Login.aspx توزیع می‌شود.

او از آغاز پیمایش سهمیه آرد مصرفی واحد‌های خبازی در استان خبر داد و افزود: با انجام این طرح امکان سوء‌استفاده افراد سودجو در قاچاق سهمیه آرد دولتی کاهش می‌یابد.


بیشتر بخوانید


رئیسی اضافه کرد: در صورت تکمیل زیرساخت‌های اینترنتی تا پایان سال جاری، سهمیه مناطق روستایی و سهمیه آرد مناطق عشایری نیز از طریق این سامانه توزیع خواهد شد.

او، تعداد نانوایی مناطق شهری و روستایی دارای شرایط دریافت سهمیه آرد را یک هزار واحد اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد، ۷۰۰ واحد دارای شرایط دریافت سهمیه آرد دولتی با دریافت کیسه ۴۰ کیلویی آرد به قیمت ۳۲۰ هزار ریال و ۳۰۰ واحد نانوایی نیمه‌دولتی با داشتن سهمیه آرد کیسه ۴۰ کیلویی به مبلغ ۴۸۰ هزار ریال هستند.

رئیسی از توزیع ماهانه هفت هزار و ۴۸۰ تن آرد در استان خبر داد و گفت: از این میزان چهار هزار و ۲۸۰ تن سهمیه مناطق شهری، دو هزار و ۹۰۰ تن سهمیه مناطق روستایی و ۲۹۰ تن سهمیه مناطق عشایری استان است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار