مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از پخش داوری مسابقات سراسری قرآن آقایان از ۱۵ آذرماه خبرداد و گفت : ۲۰ آذرماه جاری مسابقات متسابقین شرکت‌کننده کرمانشاهی در مرحله سراسری چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش و داوری زنده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به پخش داوری مسابقات سراسری قرآن آقایان از ۱۵ آذرماه، گفت : داوری زنده مسابقات قرآن در مرحله سراسری روز ۲۰ آذرماه جاری از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

او گفت : ضبط و اجرای این دوره مسابقات طی روز‌های ۱۷ تا ۲۲ آبان‌ماه سال جاری در استودیو‌های مراکز استانی سازمان صدا و سیما انجام گرفت.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با اشاره به شیوه داوری این دوره مسابقات، افزود: اسامی داوران چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اعلام شده که تیم داوری متشکل از ۱۴ نفر از اساتید قرآنی کشور است.

او با اشاره به حضور ۲۳۰ شرکت‌کننده از استان‌های مختلف در بخش آقایان در این دوره، افزود: ۵ مسابقه دهنده از استان کرمانشاه در این مرحله از مسابقات قرآن حضور داشتند که روز بیست آذر از ساعت ۱۳ الی ۱۷ پخش خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.