مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آغاز اجرای طرح "شهید سلیمانی" همزمان با هفته بسیج در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی در استان، گفت : سازمان اوقاف و امورخیریه در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم کمک‌های مومنانه به مردم آسیب دیده از کرونا در موج سوم این بیماری، طرح شهید سلیمانی را با شعار «راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد» در دستور کار ادارات کل استان‌ها قرار داده است.

او زمان اجرای طرح را در استان همزمان با آغاز هفته بسیج (اول آذر) تا ۱۳ دی سالروز شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد و گفت : این طرح در قالب توزیع بسته‌های ارزاق به ارزش هر بسته حداقل ۳۵۰ هزار تومان و همچنین تهیه البسه، مواد ضدعفونی کننده، ماسک و طبخ و توزیع غذای گرم با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه در استان اجرا می‌شود و در تلاشیم با استفاده از ظرفیت‌های موقوفات استان این طرح را در سطح بالایی اجرایی کنیم.

صالحی با بیان اینکه مجموعه اوقاف کرمانشاه از ابتدای شیوع کرونا با جدیت پای کار بوده، افزود: تاکنون بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی و پنج هزار بسته بهداشتی و همچنین البسه میان خانوده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

ویزیت رایگان بیماران به مناسبت میلاد امام‌حسن عسکری (ع)

صالحی با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران در استان، افزود: این طرح از چهارم آذر همزمان با میلاد امام حسن عسکری (ع) آغاز تا روز وفات حضرت معصومه (س) ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران از محل عواید موقوفه آیت الله کرکوکی در کرمانشاه، گفت: ویزیت رایگان بیماران در این طرح در محل بقعه امامزاده ابراهیم کرمانشاه انجام می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.