شرکت گاز گیلان در آبان ماه امسال ۳ هزار و ۵۰۰کیلومتر از خطوط گاز رسانی را نشت یابی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر ، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: شرکت گاز گیلان با استفاده از سیستم‌های نوین نشت یابی و همچنین پیمانکاران باتجربه توانسته است در آبان امسال بیش از ۱۴ درصد از خطوط گاز در استان را مورد بازرسی و نشت یابی قرار دهد.

او  با اشاره به اهمیت موضوع بازرسی و نگهداری خطوط گاز ، افزود: این شرکت در آبان ماه امسال بیش از ۳ هزار و پانصد کیلومتر از خطوط را نشت یابی کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این میزان نشت یابی نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۳۲ درصد افزایش داشته است و در نوع خود یک رکورد است.

حسین اکبر ، با بیان اینکه نشت یابی در ۹ شهر استان انجام شده است، افزود: این میزان معادل ۱۴ درصد خطوط گاز در استان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه با اشاره به اینکه این شرکت از روش‌های نوین در قالب نشت یابی آنلاین و براساس برنامه تعیین شده اقدام به بازرسی خطوط می‌کند، تصریح کرد: در آبان ماه امسال علاوه بر نشت یابی گسترده از شبکه‌های گاز، با استفاده از فناوری و سیستم‌های جدید بیش از ۸۰ هزار انشعاب و ۱۷۹ ایستگاه گاز نشت یابی شده اند.

حسین اکبر در پایان  با اشاره به گسترش شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان گیلان بر کنترل و بازرسی نظام مند، مستمر و دقیق‌تر تاسیسات و خطوط گاز رسانی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: شرکت گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.