افتتاح مرحله اول طرح تعریض مسیر رشت به جیرده

فرماندار رشت با تاکید بر رفع مشکلات و تسریع در طرح تعریض مسیر رشت به جیرده گفت: مرحله اول این طرح تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی فتح اللهی، فرماندار شهرستان رشت ،  با بیان اینکه احداث راه ایمن باید به عنوان یک اولویت به صورت مستمر پیگیری شود، گفت: توجه به  راه‌،  یکی از مهم‌ترین مسائل و زیرساخت‌هایی است که برای توسعه هر منطقه‌ای مدنظر بوده و بهره‌مندی از راه ایمن، درست، فنی و مناسب یکی از مسائل در هر منطقه است.

او  طرح  تعریض مسیر رشت به جیرده را از مهمترین پروژه‌های شهرستان و استان دانست و افزود: اهمیت اجرایی شدن این طرح به دلیل قرار داشتن ورزشگاه سردار جنگل، ایستگاه راه آهن و وقوع تصادفات متعدد دو چندان است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به بازدید استاندار گیلان از طرح تعریض مسیر رشت جیرده گفت: در بازدیدی که با حضور ارسلان زارع ،استاندار گیلان از این طرح انجام شد، مشکلات آن مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به شرایط اقتصادی نباید شاهد تاخیر در اجرای این طرح باشیم، بنابراین این طرح اگر حتی یک روز به تاخیر بیفتد رقم تمام شده آن افزایش می‌یابد.

 فتح‌اللهی با بیان اینکه طرح تعریض مسیر رشت به جیرده،  نیازمند یک برنامه جامع، کامل و زمانبندی شده است، افزود: با استفاده از این برنامه باید مشکلات موجود در طرح را برطرف کرده و از زمان استفاده کنیم البته بارندگی‌های اخیر نیز به فعالیت‌های عمرانی خسارت وارد می‌کند.

او  با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح ۴ بانده کردن مسیر رشت به جیرده، تصریح کرد: با همت اداره کل راه و شهرسازی و همکاری سایر ادارات، مرحله اول این طرح  تا پایان سال به بهره برداری برسد.

در این نشست که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر عامل شرکت توزیع برق و معاونان شرکت گاز استان و شرکت آب منطقه‌ای گیلان برگزار شد، موانع و مشکلات طرح با دقت بررسی و برنامه زمانبندی برای رفع مشکلات آن تدوین شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.