تهیه و توزیع یک هزار پرس غذا برای مناطق آبگرفته در اهواز

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان گفت: گروه‌های جهادی دانش آموزی با شروع بارش باران و درگیری مردم اهواز با مشکل آبگرفتگی، تصمیم به پخت و توزیع غذا گرفتند.

حجت الاسلام محمد عرب رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: گروه جهادی دانش آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی از مدت‌ها تشکیل شده و فعالیت‌های جهادی مختلفی انجام داده است، این بار نیز همزمان با شروع بارش باران و درگیری مردم اهواز با مشکل آبگرفتگی در مناطق مختلف، تصمیم به پخت و توزیع غذا گرفتند.

او ضمن تشکر از بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان داشت: با حمایت صورت گرفته از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همچنین حضور دانش آموزان تعداد هزار پرس غذا در مناطق دچار آبگرفتگی توزیع شد.

حجت الاسلام عرب افزود: فعالیت گروه جهادی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان و پخت و توزیع غذا حداقل به مدت یک هفته و تا پایان مشکلات موجود ادامه خواهد داشت.

نیروهای جهادی موکب‌ها جهت امدادرسانی به مردم برای تخلیه آب منازل ، شست و شوی قالی‌ها ، موکت‌ها و پتوهای در مناطق مختلف استان خوزستان اقدام کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.