استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه پایلوت اجرای طرح «محله محور شهیدسلیمانی» برای کنترل و مقابله با بحران کرونا در کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به  اینکه اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی نیازمند یک همدلی و انسجام ملی در بین همگان است گفت: این طرح مزین به نام شهید سلیمانی است و باید به عنوان یک نماد در کشور به درستی به سرانجام برسد و تحت هیچ شرایطی هیچ کوتاهی در زمینه اجرا از فرمانداران و مسئولین مربوطه قابل قبول نیست.

او افزود: خمیر مایه این طرح یک حرکت جهادی و بسیجی است بنابراین نباید برای کنترل و مقابله با بحران کرونا منتظر کسی خارج از استان باشیم چرا که با نیرو‌ها و ظرفیت‌های داخل استان می‌توانیم این بحران را مدیریت کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: سازمان صمت جهت کمک به مقابله با بحران کرونا، ملزم به تحویل ۱۰۰ هزار ماسک رایگان به قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان برای توزیع در استان کرمانشاه است.

بازوند با قدردانی از اقدامات جهادی همه‌ی مجریان طرح محله محور شهید سلیمانی تصریح کرد: هلال احمر و کمیته امداد استان باید به صورت ویژه برای تهیه کمک‌های معیشتی به اقشار آسیب پذیر جامعه پای کار بیایند.

او افزود:  در صورت نیاز تمام امکانات استان را برای رفع بحران کرونا در اختیار مجریان طرح محله محور شهیدسلیمانی قرار خواهیم داد.

 

 

انتهای پیام /س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.