فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت : بسیجیان در هر عرصه و جایی که نیاز باشد در کنار دولت و دیگر نهادها، آماده خدمت‌رسانی و کمک هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت : بسجیان با ورود به دهه پنجم انقلاب همانند گذشته در تمامی عرصه‌ها آماده جانفشانی و کمک هستند و امروز نیز در عرصه‌های علمی نقشی درخشان ایفا می‌کنند و در هر قشری از پزشکی، مهندسی، کارمند، دانشجو، کارگر، رسانه، دانش آموز، بازاریان و قشر‌های مختلف مردمی بسیج داریم.

او گفت : بسیجیان در دوران دفاع مقدس با لبیک به فرمان امام و با اعتقاد راسخ و انقلابی و با الگوپذیری از مکتب امام حسین (ع) در جبهه‌های نبرد حماسه آفرینی کرده و بسیجیان از تمامی اقشار دانش آموز، دانشجو، جوان و نوجوان گرفته تا کارمند و کارگر و پزشک و مردم عادی با پوشیدن لباس رزم به میدان مبارزه با دشمن رفتند و در این راه رشادت‌های بسیاری خلق کرده و جانفشانی‌های بسیاری کردند و از تمامی اقشار نیز شهید دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین افزود: بسیجیان در دوران سازندگی و در تمامی بحران‌ها ایفای نقش بسیار خوبی داشته اند و تحت عنوان گروه‌های جهادی نیز در مناطق محروم در عرصه‌های سازندگی و محرومیت زدایی در کنار دیگر نهاد‌ها همواره خدمات ارزشمندی ارایه کرده اند.

 حسنی ادامه داد: بسیجیان در تمامی بحران‌ها از جمله سیل، زلزله و اکنون نیز کرونا حضوری فعال داشته اند و چه در بحث کمک رسانی و چه در بحث درمان شاهد نقش آفرینی‌های بسیار جامعه بسیج پزشکی و همچنین نیرو‌های فعال بسیجی در کمک رسانی به مردم، توزیع و تولید ماسک و مواد ضوعفونی و همچنین توزیع کمک‌های معیشتی برای نیازمندان بوده ایم.

او ادامه داد: امروز بسیجیان در بحران کرونا از ابتدای همه گیری بیماری کووید ۱۹ در کنار مدافعان سلامت و در عرصه‌های مختلف از جمله پزشکی، پرستاری و کمک رسانی و خدمات رسانی حضوری فعال داشته اند و چه بسا بیشتر از سایرین نیز نقش آفرینی کرده اند و پای کار بوده اند.

او گفت: در قصرشیرین بسیجیان از ابتدای بحران کرونا در بحث کمک رسانی به مردم، تولید و توزیع ماسک بین نیازمندان و همچنین توزیع مواد ضدعفونی و گند زدایی محله‌ها و خیابان‌ها و مکان‌های عمومی شهر قصرشیرین و توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی خدمات خوبی ارایه کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین افزود: هیچ کشوری بسیجی ندارد و همین تفکر بسیجی که نشات گرفته از سلوک انقلابی است باعث تقدس و پیشرفت بسیجیان ما شده و بسیجیان با توکل بر خدا و توسل بر ائمه اطهار (ع) خدمت می‌کنند از این رو شاهد موفقیت‌های آنان بوده ایم.

او ادامه داد: در نتیجه صدور تفکربسیجی است که رهبر مقاومت گفتند که مقاومت آن‌ها نتیجه داده و امروز می‌بینیم که همین تفکر در دنیا باعث شکل گیری قیام‌های مسلمانان شده و صدور تفکر بسیج باعث رهایی مسلمانان از یوغ استکبار است.

حسنی گفت: قرار گرفتن کشورمان در ردیف ۱۰ کشور برتر دنیا از لحاظ علمی در نتیجه تفکر بسیجی است که در همه ملت ایران وجود دارد و همین تفکر ایران اسلامی را به عنوان نگینی در جهان تبدیل کرده که در برابر ابرقدرت‌ها به بهترین شکل و با صلابت ایستاده است.

او گفت: امروز هم بسیج در کنار بهداشت و درمان در قصرشیرین که یک منطقه مرزی است پای کار آمده و تا ریشه کنی کامل بیماری کووید ۱۹ در صحنه حضور دارد همان گونه که سال ۷۵ ریشه کنی فلج اطفال با همت بهداشت و درمان و با حضور بسیج و دیگر نهاد‌ها تحقق یافت به امید خدا شاهد ریشه کنی ویروس کرونا نیز خواهیم بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.